مدیریت سرویس پشتیبانی

در بخش پشتیبانی پنل کوبیت، دسترسی به لیست تیکت‌ها، ساخت تیکت جدید و بات تلگرام فراهم شده است.

ابتدا از پنل کوبیت، وارد سرویس پشتیبانی شوید: Ticketing: tickets

در صفحه اول سرویس پشتیبانی، به لیست تیکت‌ها دسترسی خواهید داشت: Ticketing: tickets list

از طریق نوار بالایی لیست، می‌توانید متناسب با نیاز خود، لیست تیکت هارا بر اساس هر ستون، مرتب، فیلتر یا مخفی کنید: Ticketing: ticket list bar برای مشاهده آپشن‌ها، روی دکمه سه نقطه کنار اسم هر ستون کلیک کنید: Ticketing: ticket list options

همچنین با کلیک روی یک تیکت، می‌توانید جزئیات تیکت را مشاهده کنید: Ticketing: ticket details

بستن تیکت توسط کاربر

در صورتی که مشکل کاربر حل شده باشد و نیاز به پیگیری توسط پشتببانی نباشد، کاربر می‌تواند وضعیت تیکت خود را به بسته تغییر دهد. برای این کار، از دو طریق می‌توانید اقدام کنید: گزینه بستن تیکت از لیست تیکت‌ها و دکمه بستن تیکت در صفحه جزئیات تیکت.

روش اول: لیست تیکت‌ها

Ticketing: close ticket Ticketing: close ticket confirm

روش دوم: جزئیات تیکت

Ticketing: close ticket btn Ticketing: close ticket details confirm

بات تلگرام

با اتصال بات تلگرام به پنل کوبیت، می‌توانید از طریق تلگرام به سرویس پشتیبانی دسترسی داشته باشید و از طریق بات نسبت به ارسال تیکت و پیگیری تیکت‌های خود، اقدام کنید.

برای مشاهده تنظیمات بات تلگرام، از صفحه پشتیبانی، گزینه بات تلگرام را انتخاب کنید: Ticketing: ticketing bot

  • مطابق مراحل گفته شده، بات تلگرامی @KubitSupportBot را به گروه تلگرامی موردنظر خود اضافه کنید.
  • سپس شناسه گروه دریافتی از سمت بات را در بخش شناسه گروه وارد کرده و فعال کردن را انتخاب کنید: Ticketing: add ticketing bot

زین پس، از طریق گروه مربوطه می‌توانید عملیت‌هایی چون ساخت تیکت، حذف کردن شناسه تلگرام و لغو فرآیند ساخت تیکت را انجام دهید.