ساخت تیکت جدید

برای دسترسی به ساخت تیکت، دو دسترسی ایجاد شده است:

  • بخش تیکت‌های اخیر در صفحه اصلی پنل
  • بخش تیکت جدید در صفحه سرویس پشتیبانی

مسیر اول: صفحه اصلی پنل

از صفحه اصلی پنل، روی دکمه تیکت جدید کلیک کنید تا به فرم ساخت تیکت هدایت شوید: Create Ticket: create ticket from panel

مسیر دوم: صفحه سرویس پشتیبانی

از صفحه سرویس پشتیبانی، ابتدا از پنل کوبیت وارد سرویس پشتیبانی شوید: Create Ticket: tickets

سپس روی گزینه تیکت جدید کلیک کنید تا به فرم ساخت تیکت هدایت شوید: Create Ticket: create ticket

فرم ساخت تیکت

در صورت استفاده از هر کدام از مسیرهای ذکرشده، به فرم ساخت تیکت هدایت می‌شوید: Create Ticket: new ticket form

سپس، عنوان تیکت را وارد کنید: Create Ticket: enter title

اولویت و دسته‌بندی را از لیست انتخاب کنید: Create Ticket: priority list

Create Ticket: category list

توضیحات تیکت خود را نیز وارد کنید: Create Ticket: ticket desc

در صورت نیاز به آپلود فایل، از بخش پیوست‌ها، روی دکمه افزودن پیوست کلیک کرده و فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا آپلود شود: Create Ticket: add attach

در انتها، روی دکمه ارسال کلیک کنید تا تیکت شما ارسال شود: Create Ticket: submit ticket

بعد از ساخت تیکت به صفحه لیست تیکت‌ها هدایت می‌شوید و می‌توانید تیکت جدید را مشاهده کنید: Create Ticket: new ticket row