ساخت تیکت جدید
برای دسترسی به ساخت تیکت، دو دسترسی ایجاد شده است:
- بخش تیکتهای اخیر در صفحه اصلی پنل
- بخش تیکت جدید در صفحه سرویس پشتیبانی
تنها دسترسی اولیه به گزینه ساخت تیکت متفاوت میباشد و در صورت استفاده از هر کدام از مسیرها، مستقیما به فرم ساخت تیکت هدایت میشوید.
مسیر اول: صفحه اصلی پنل
از صفحه اصلی پنل، روی دکمه تیکت جدید کلیک کنید تا به فرم ساخت تیکت هدایت شوید:
مسیر دوم: صفحه سرویس پشتیبانی
از صفحه سرویس پشتیبانی، ابتدا از پنل کوبیت وارد سرویس پشتیبانی شوید:
سپس روی گزینه تیکت جدید کلیک کنید تا به فرم ساخت تیکت هدایت شوید:
فرم ساخت تیکت
در صورت استفاده از هر کدام از مسیرهای ذکرشده، به فرم ساخت تیکت هدایت میشوید:
سپس، عنوان تیکت را وارد کنید:
اولویت و دستهبندی را از لیست انتخاب کنید:
هنگام ساخت تیکت، به صورت پیشفرض، اولویت معمولی انتخاب میشود که میتوانید آن را تغییر دهید.
توضیحات تیکت خود را نیز وارد کنید:
در صورت نیاز به آپلود فایل، از بخش پیوستها، روی دکمه افزودن پیوست کلیک کرده و فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا آپلود شود:
در انتها، روی دکمه ارسال کلیک کنید تا تیکت شما ارسال شود:
بعد از ساخت تیکت به صفحه لیست تیکتها هدایت میشوید و میتوانید تیکت جدید را مشاهده کنید: